REGULAMIN

  1. Administratorem kortu tenisowego jest Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji
  2. Obiekt czynny jest codziennie w godz. 7:00 – 22.00
  3. Korzystanie z kortu odbywa się według zasad określonych w niniejszym regulaminie, a korzystający zobowiązani są do jego przestrzegania
  4. Dzieci do lat 7 mogą korzystać z obiektu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej
  5. Za korzystanie z obiektu pobierane są opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem
  6. Panel rezerwacji i opłat za korzystanie z obiektu dostępne są na stronie internetowej: kort.osir.swidnica.pl
  7. Nie podlegają zwrotowi płatności za niewykorzystane rezerwacje
  8. Za korzystanie z obiektu po upływie czasu rezerwacji lub korzystanie z nieprzysługującej ulgi nakładana będzie kara w wysokości 50 zł
  9. Warunkiem korzystania z obiektu jest posiadanie odpowiedniego stroju sportowego
  10. W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom i korzystania z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem – zabrania się

– używania butów piłkarskich na wysokich i metalowych korkach oraz kolców

– wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodnego z przeznaczeniem kortu, na przykład: rowerów, motorowerów, deskorolek, rolek itp.

– niszczenia urządzeń i płyty kortu

– wchodzenia na ogrodzenia i urządzenia sportowe

– palenia tytoniu, spożywania alkoholu i środków odurzających

– zaśmiecania

– przeszkadzania w zajęciach lub grze

– zakłócania porządku i używania słów wulgarnych

– wprowadzania zwierząt

– przebywania i korzystania z obiektu poza godzinami otwarcia

  1. Za zniszczenia powstałe w czasie korzystania z obiektu odpowiedzialność materialną ponoszą osoby korzystające
  2. Wyposażenie i sprzęt sportowy znajdujący się na obiekcie należy użytkować zgodnie z przeznaczeniem
  3. W sytuacji niekorzystnych warunków atmosferycznych o korzystania z obiektu decyduje administrator obiektu
  4. Za wartościowe przedmioty pozostawione na obiekcie administrator nie ponosi odpowiedzialności
  5. Po zakończeniu gry korzystający zobowiązany jest do pozostawienia kortu w stanie umożliwiającym korzystanie kolejnym osobom.

CENNIK

Bilet godzinny normalny 20 zł

Bilet godzinny ulgowy 12 zł*

*Bilet ulgowy przysługuje dzieciom i młodzieży szkolnej, studentom, emerytom, rencistom, posiadaczom Świdnickiej Karty Dużej Rodziny i Świdnickiej Karty Seniora

 

JAK ZAREZERWOWAĆ GRĘ NA KORCIE

  1. Wejdź na stronę: https://kort.osir.swidnica.pl/
  2. Wybierz z kalendarza planowaną datę gry
  3. Wybierz dostępną godzinę gry i rodzaj biletu
  4. Dodaj do koszyka
  5. Wejdź w koszyk i przejdź do płatności. Wymagane jest podanie adresu email i numeru telefonu. Dane te nie są przechowywane ani przetwarzane przez Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, a służą jedynie wygenerowaniu i przesłaniu kodu umożliwiającego wejście na kort
  6. Zrealizuj płatność przez system PayU
  7. Po dokonaniu płatności na podany adres email i numer telefonu otrzymasz kod
  8. Wprowadź otrzymany kod do urządzenia zamontowanego przy bramce

– Poprawny kod – lampka zielona, dźwięk elektrozaczep

– błędny kod – lampka czerwona, cztery sygnały dźwiękowe

 

ŚOSiR zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w każdym czasie, jeśli konieczność taka uzasadniona jest stanem technicznym obiektu, awarią, przerwami w dostawie mediów lub okolicznościami zmuszającymi do wykonania czynności konserwacyjnych i porządkowych.

Zasady rozpatrywania reklamacji użytkowników Kortu tenisowego przy ul. Prądzyńskiego w Świdnicy

  1. Reklamacji dokonać można wyłącznie w sytuacji niemożności wykorzystania otrzymanego kodu dostępu do Kortu, z przyczyn leżących po stronie Administratora obiektu (awaria urządzenia zamontowanego przy bramce, przerwa w dostawie prądu itp.).
  2. Reklamacji dokonać może wyłącznie osoba dokonująca rezerwacji kortu, będąca płatnikiem – w formie pisemnej na adres Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji –  Śląska 35, 58-100 Świdnica lub drogą elektroniczną na adres osir@osir.swidnica.pl.
  3. W treści składanej reklamacji należy podać:

– imię i nazwisko Rezerwującego

– datę, godzinę i nr rezerwacji (bezwzględnie)

– przyczynę uniemożliwiającą wykorzystanie kodu dostępu

– wysokość wniesionej opłaty

  1. Reklamacje rozpatrywane będą przez ŚOSiR w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Administrator zwraca Rezerwującemu wartość  biletu wstępu tylko przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Rezerwującego użyte podczas dokonywania płatności –  w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji

ŻYCZYMY UDANEGO WYPOCZYNKU