REGULAMIN
- Administratorem kortu tenisowego jest Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji
- Obiekt czynny jest codziennie w godz. 7:00 – 22.00
- Korzystanie z kortu odbywa się według zasad określonych w niniejszym regulaminie, a korzystający zobowiązani są do jego przestrzegania
- Dzieci do lat 7 mogą korzystać z obiektu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej
- Za korzystanie z obiektu pobierane są opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem
- Panel rezerwacji i opłat za korzystanie z obiektu dostępne są na stronie internetowej: kort.osir.swidnica.pl
- Nie podlegają zwrotowi płatności za niewykorzystane rezerwacje
- Za korzystanie z obiektu po upływie czasu rezerwacji lub korzystanie z nieprzysługującej ulgi nakładana będzie kara w wysokości 50 zł
- Warunkiem korzystania z obiektu jest posiadanie odpowiedniego stroju sportowego
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom i korzystania z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem – zabrania się
– używania butów piłkarskich na wysokich i metalowych korkach oraz kolców
– wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodnego z przeznaczeniem kortu, na przykład: rowerów, motorowerów, deskorolek, rolek itp.
– niszczenia urządzeń i płyty kortu
– wchodzenia na ogrodzenia i urządzenia sportowe
– palenia tytoniu, spożywania alkoholu i środków odurzających
– zaśmiecania
– przeszkadzania w zajęciach lub grze
– zakłócania porządku i używania słów wulgarnych
– wprowadzania zwierząt
– przebywania i korzystania z obiektu poza godzinami otwarcia
- Za zniszczenia powstałe w czasie korzystania z obiektu odpowiedzialność materialną ponoszą osoby korzystające
- Wyposażenie i sprzęt sportowy znajdujący się na obiekcie należy użytkować zgodnie z przeznaczeniem
- W sytuacji niekorzystnych warunków atmosferycznych o korzystania z obiektu decyduje administrator obiektu
- Za wartościowe przedmioty pozostawione na obiekcie administrator nie ponosi odpowiedzialności
- Po zakończeniu gry korzystający zobowiązany jest do pozostawienia kortu w stanie umożliwiającym korzystanie kolejnym osobom.
CENNIK
Bilet godzinny normalny 20 zł
Bilet godzinny ulgowy 12 zł*
*Bilet ulgowy przysługuje dzieciom i młodzieży szkolnej, studentom, emerytom, rencistom, posiadaczom Świdnickiej Karty Dużej Rodziny i Świdnickiej Karty Seniora
JAK ZAREZERWOWAĆ GRĘ NA KORCIE
- Wejdź na stronę: https://kort.osir.swidnica.pl/
- Wybierz z kalendarza planowaną datę gry
- Wybierz dostępną godzinę gry i rodzaj biletu
- Dodaj do koszyka
- Wejdź w koszyk i przejdź do płatności. Wymagane jest podanie adresu email i numeru telefonu. Dane te nie są przechowywane ani przetwarzane przez Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, a służą jedynie wygenerowaniu i przesłaniu kodu umożliwiającego wejście na kort
- Zrealizuj płatność przez system PayU
- Po dokonaniu płatności na podany adres email i numer telefonu otrzymasz kod
- Wprowadź otrzymany kod do urządzenia zamontowanego przy bramce
– Poprawny kod – lampka zielona, dźwięk elektrozaczep
– błędny kod – lampka czerwona, cztery sygnały dźwiękowe
ŚOSiR zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w każdym czasie, jeśli konieczność taka uzasadniona jest stanem technicznym obiektu, awarią, przerwami w dostawie mediów lub okolicznościami zmuszającymi do wykonania czynności konserwacyjnych i porządkowych.
Zasady rozpatrywania reklamacji użytkowników Kortu tenisowego przy ul. Prądzyńskiego w Świdnicy
- Reklamacji dokonać można wyłącznie w sytuacji niemożności wykorzystania otrzymanego kodu dostępu do Kortu, z przyczyn leżących po stronie Administratora obiektu (awaria urządzenia zamontowanego przy bramce, przerwa w dostawie prądu itp.).
- Reklamacji dokonać może wyłącznie osoba dokonująca rezerwacji kortu, będąca płatnikiem – w formie pisemnej na adres Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – Śląska 35, 58-100 Świdnica lub drogą elektroniczną na adres osir@osir.swidnica.pl.
- W treści składanej reklamacji należy podać:
– imię i nazwisko Rezerwującego
– datę, godzinę i nr rezerwacji (bezwzględnie)
– przyczynę uniemożliwiającą wykorzystanie kodu dostępu
– wysokość wniesionej opłaty
- Reklamacje rozpatrywane będą przez ŚOSiR w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Administrator zwraca Rezerwującemu wartość biletu wstępu tylko przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Rezerwującego użyte podczas dokonywania płatności – w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji
ŻYCZYMY UDANEGO WYPOCZYNKU